Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

Salam Maulidur Rasul

Harini adalah hari bekerja seperti biasa bagi aku and partner, wlpon kome2 sedang seronok lepak2 kat rumah dengan keluarga. :)


Pagi2 tadi ada user sudah bikin aku panasss.. Rasa nak lempang laju2 pipi user yang gebuss itu. Alhamdulillah, aku berjaya tepuk dahi menyabarkan diri sendiri. Dah puas mengomel sendiri kat konti opis, baru tersedar. Astagfirullahal'azim..


#muhasabah /please


Salam Maulidur Rasul. Ape aktiviti hari ini? :D




4 comments:

Anonymous said...

Salam maulidur rasul juga ! : )

Aktiviti hari ni?
#muhasabah juga :p

maya amir said...

lempang jek..*jahat aku mengapi2kan plak*..hahahah...

ibu_umairah said...

salam maulidur rasul juga

mamaDhea said...

mdm za: sama2 lah kita ber #muhasabah :P

maya: klu ikutkan marah mmg aku lempang.. haha

ibu_umairah: :)