Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 18, 2011

Salam Jumaat

Selalu bagi salam kat FB jek kan.. Harini tukar stesen plak ek. :P


Ape aktiviti Jumaat korang? Aku? Baru sahaja pulang drp membanting tulang empat kerat. Harini aku cuti okeh. So, tulang aku dibanting2 kat mana plak klu coti? Kat rumah? Itu tetiap hari okeh. :P Actually, kat kedai mak pak aku laa.. Kata anak mithali.. :P


Tadi pagi aku dah pasang niat untuk baking2 lagik. Yelah, anak dara aku dah komplen dah semalam. Bukak2 petiais, takde kek untuk dimakan katanya.

'Kek takde, kita nak makan ape ni mama.' *hamboiiiiii*


Sabau aje laa budak ni kan.. Macam laa mama tak masak nak oii.. So, arini kununnya nak baking laa kek coklat untuk anakanda2 terchenta. Tp, cam tak jadik jek. Letih ar balik drp kedai. Tengok laa malam2 sket karang ker (klu rajin :P).


Semalam, masa jenjalan ziarah blog2 masakan, terjumpa resepi kek coklat tanpa tepung kat blog Lemongrass. Nampak cam sedap je kan kek coklat tue. Apelagi, bookmark ler dulu. Itu penting.. Buatnyer kendian. :P



















Tepek gambo tue dulu ek. Aku punya tak buat lagik.. :P




4 comments:

deAnza-wAnda said...

terliur dah tgok neh...hihiihi...

mamaDhea said...

hahahahahaha.. apelagi, buatlah! :P

openid said...

Pernah buat sekali... best best... tah bila nk buat lagi :D
Ijan

mamaDhea said...

wah, dah ada testi +ve nih.. harus buat gak nih.. ;)