Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 14, 2007

Bengangnyaaaa...!

HUH! Bengangnya aku arini. Dah la td lunch aku terkejar sana terkejar cni. Pastu Hubby call bising² plak! Malas aku nak layan, aku tutup jek tepon. Ha ha ha.... Padan muka!

Dia tak pikir ke, aku ni punya laa sanggup terkejar sana sini sbb nak tlg settlekan saman dia tuh. Pastu call bising² plak bila aku ckp konter saman tu baru bukak pukul 4ptg nanti. Eiiii.. geram btol laa..! Aku rasa nak SQUEZEEEE jek Hubby aku mcm Spongebob... Mana laa aku nak tau konter tuh bukak kul 4-6ptg. Klu aku tau semlm lg dah tlg settlekan. Dah laa mlm ni kitorang nak balik Teluk Intan. Lesen Hubby plak tamat tempoh. Selagi tak settle sume saman² seblom nih, tak dpt nak renew lesen dia. Pg td Hubby bg resit² saman dia kat aku, mcm nak terbuntang bijik mata aku tgk tahap ketebalan resit² tuh sume. Mak oiiii.. byk btol saman dia! Membazir jek bg kat polis trafik. Kan bagus klu duit tuh bagi kat aku jek. Bole aku shopping sakan. Nak pulak MEGA SALE MALAYSIA dah nak start dah tak lama lagi.. Eiiii.. geramnyeeerr! Rasa ralat jek nak bayar.. Takyah bayar bule tak..? ;)

Moralnya: Lenkali drive keta tu ikut undang² jalan raya. Bukannya ikut sukati sendirikk je. Takde laa membazir duit nak bayar saman...<----ditujukan khas utk HUBBY aku terchenta!

5 comments:

pinkytoe said...

hahah..ni kes ngan laki aku ni. Memang la aku asyik bengang je. Apa la nak jadik ngan laki laki kita ni...

Aini Razali said...

kekekekekeke... sya, ko nie marah2 pun sempat cakap suami tercinta... hahahahhaa.. tu lah suamikan.. dia lah madu, dialah racun....

Anonymous said...

sya,
ihiks...marah2 sayang gitu ;p
hehehe..laki ni biasalah gitu..depa mana tau stress dan responsibilities kita ni lagi melangit tebalnyer ...selangit-selangit-selangitttttttttttttttt....ouch! ngeeeeeeeee ;p

Fid said...

bagusnya korang
aku semua aku suruh dia settlekan kalau yg bermasalah..aku ambik part yg tiada masalah aja

mamaDhea said...

han & za,
aku pon tatau ar ngan dorang ni (laki-laki kita..).. dorang ingat kita ni dok lenggang kangkung je gamaknye.. hanginnnn jek kita kan..

aini,
btol laa tuh spt ape yg ko ckp.. dialah madu, dialah racun.. hadoiiii....

fid,
haluuuuuu fid.. hehehe sudi gak ko singgah blog aku nih ekk.. tenkiu ;)

bestnyer laki ko fid.. aku ni kdg² kena gak ler tlg settlekan problem dia tuh.. tak habis²..... phewww!