Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 3, 2007

Here I Am..

Hee.. At last! "Unsangkarable!"

This is my very first serious attempt of writing a blog of my own. Persoalannya, boleh ke aku menulis?!.. Menulis tu boleh kots, cumanya tak pasti samada ape yg akan aku tulis nanti "berkualiti" atau sebaliknya. Haa, menulis pon kena ada kualiti juga ke?! Well, I guess I'm a natural story teller. ;P

Anyway, aku sgt bangga dgn bbrp org rakan siber yg menulis dgn baik sekali di blog masing². Bangga dgn konsistensi, gaya & idea penulisan mereka. Itu yg membuatkan aku terdetik utk menulis di sini. Hopefully, blog aku ini bukan sekadar 'hangat² t.a.i.k. ayam'. Kdg² kita ni mudah terpengaruh dgn persekitaran. Bila org tu ada 'fotopages', kita pon nak buat juga, tp 'halfway' je rajin update. Well, I've created one too, which I've dedicated it to 'My sweet lil' angel'. Dah lama tak update pon.. ;P Bila baca 'blog' org lain, kita pon teringin juga ada blog sendiri, then 'halfway' kosong begitu saja.. Peringatan ni utk diri aku sendiri juga sebenarnya! Ahahaha.. ;P

Wokey la, tak nak berpanjang lebar lagi. So ppls, welcome onboard....! ;)

No comments: