Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 14, 2010

Sirap Bandung

Cuba teka yang mana satu? :P



/wahaha



Ok ok, sila kembali ke pangkal jalan cerita yang ingin dikongsi.. :D



Sebelum kejadian..


Lena sungguh tidur si adik..



Selepas kejadian..


Terus segar bugar bijik mata terbeliak..



Apekah kejadian yang telah terjadi sebenarnya ni? Suspen suspen.. :P




















Jeng! Jeng! Jeng!



Boleh agak tak kejadiannyer kesan ape kat baju si kecik tue? Kesan ni mudah saje nak hilangkan.. Tak perlukan bibik pon, kan TTM? :D


Tapi, soalan yang paling penting di sini adalah.. Siapa yang punya angkara ni hah?!!


























Saye! /please


Tak pasal2 si adik merasa air sirap bandung buatan org Bandung Mama.. Dowh!

/no



10 comments:

Nuroll said...

walau apa pun yg dhea buat, dhea tetap sweet di mata aunty....:)!

mamaDhea said...

i heart you laa aunty.. ekeke.. :P

p/s: kak N, nak tanye2 pasal stroller laa.. email bley?

sisdee said...

salam...

ala ciannya baby...:O

tp dua2 air kat atas tu sgt sedap agaknya ek hehehhehe

Marsha~ said...

dia suap adik dia ke??? huhu

mamaDhea said...

sisdee: dua2 air tu mmg settap! ;)

marsha: yerr.. dgn sudu.. :D

Mummy Dasy said...

adik dia ngah tdo ke dia suap? hahaha nasib x kembung dak kecik tu? sirap tu ada ais x Dhea?

mamaDhea said...

MD: si kecik tgh tido dlm buai.. aku tinggal sat pi toilet dlm 10min gitu.. keluar je dhea bitau baju adik dia kotor.. hmm..

Amalblogbiz said...

Boleh jadi kakak mithali..he..he...
tkasih sudi follow blog kmal.

knv said...

comel2 anak hang sya.. :D

ayu said...

comeynya dhea...hehe..
salam perkenalan dari ayu ye ..