Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 18, 2009

Peeping my own blog...

...just to check on my pregnancy ticker, buleh?!

/wahaha


Dah 28 minggu ghopenyerr... Padan ler tido pon dah tak selesa, jalan pon dah kengkang makin sellow.. Jalan laju2 tue boleh, tp siap laa malam nanti sakit2 kaki esp. kat celah kangkang bahagian peha.. Ngee..

/blush


Anyway, err, aku ada sekeping gambar untuk tidak mengecewakan kalian :P dikongsi.. Enjoy!




Cuba teka aksi apekah yg cuba ditonjolkan oleh anak terunaku satu2nya setakat ini.. :D


/hmm





6 comments:

Sayang.Ibu said...

wehhh..mana hang pi?? lama x dengo citer..awat sunyi sepi??

mamaDhea said...

ade jer.. tp kat ofis takdan nak blogging.. byk sgt issue nak settle.. kat rumah lagi ler takdak masa.. stress gak haku lama tak dpt baca citer2 korang tue.. huhu..

MN said...

nak jadi rappers?

~ As ~ said...

ku cuba fkr aksi sapa tp ku lupa maka tak ingat...aksi sapa...

mamaDhea said...

MN,
rappers? ahak.. nope!

As,
teka laa teka laa.. :D

rabitah said...

bekerja gitula..mana ada masa nak berblogg, kalau kerja bulih berblogg kira org tuh memang cukup power malah lebih tangan...hehehehe