Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 20, 2009

Pengembaraan kini bermula!

Pengembaraan laa sangat kan.. :P

/wahaha


Sebenarnya, tika dan saat ini aku tgh bersarapan sorang2 di Cheese Prata Shop (CPS). Sadis betul laa kan.. Nasib baiklah kat CPS ni ada WiFi.. Terubat sket hati.. :P

Patutnya pagi tadi kul 9 aku ada kuliah. Yer, pengembaraan tu refer pada semester baru yg sudah pon bermula semalam. Tapi, semalam aku takde kuliah..

Aku ingatkan aku laa student paling lambat sampai, rupanya tidak sama sekali. Akulah yg paling AWAL (repeat AWAL!!) hokeh! Aku awal 4jam 30minit, buleh?

/X


Lecturer pon suka2 hati je tukar waktu kuliah tau.. Nyampah! Memang ler dia ada inform, tp bukan semua student yg dapat latest information tue.. Aku laa salah sorang drpnya.. Menurut classmate aku, dia email kul 10mlm.. Buleh gitu? Kelas yg patutnya dibuat hari Sabtu, di tunda ke hari Ahad kul 9pg. Then tunda lagi kul 2ptg karang.. Haih..

/floor


Yg kesiannya, anak2 aku laa... Pagi tadi tak sempat nak mandikan diorang. Terpaksa tinggalkan diorang dgn bau busyuk masyam.. Haih.. Husband plak lepas Subuh tadi dah gerak pi keja utk buat preparation for eksais (again!) esok. Argh..

Nampaknya, baru minggu pertama kuliah dah start kelam kabut.. Hopefully, after this everything runs smoothly as smoothie.. Klu mcm ni tiap minggu, matteyyyy la mak..

Wish me gud luck for this semester okie! Gigih aku register sem ni tau.. :D

Adios..





P/s: Ada sesapa nak beli tudung murah2? Same material as Ari*ani.. Email me at isha2710[at]yahoo[dot]com.. :)

2 comments:

Diver Mom said...

wah.. awalnya! siannya la hai.. x pe, len kali bagi number hp kat lecturer tu so that dia leh sms mama dhea next time dia tunda kelas.. :)

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

la sian nye.....lama x update blog, ingat dah bersalin :D