Lilypie Birthday Tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, December 27, 2010

Saya sedang bitter

Maka, duduklah saya sorang2 dalam bilik melayan perasaan sambil meluahkan perasaan tak puashati dlm blog. Anak2 semua duk kat bawah ketiak dengan ayah. Tak pasal kang jadik punching bag mama pulak klu duk menyibuk dlm bilik skali.

Satu2nya perkara yg mampu buatkan saya tersenyum kembali (wlpon sekejap sebab dah takleh tahan nak gelak besau :P) adalah nyanyian anak bujang saya, Hadif.

epuk amai2..
lalang upu2..
epuk adik tak andai..
mama upah cucu..

cucu emak anis..
atan aper uder..
eme angan angis..
mama uwwat ejje!!!!


Gigih btol Hadif melayan si Emir.. Siap bertepuk tangan bagai.. /please



7 comments:

Zety Zin said...

so sweet... :)

knv said...

eh sya mana leh bitter.

bitter2 ni kerja knv aje ok?

hahahahhahahhah!

Marsha said...

bila lah ariq nak pandai cakap niiii

maya amir said...

anak2 jugak pengubat lara:))

mamaDhea said...

zz: sweet eh.. klu tgk muka dia skali lagik takleh tahan..

knv: :P

marsha: tak lama lagi tu nok.. dah sethn lebey kan ariq.. hadif dulu pon start ckp lambat sket drp dhea..

maya: tu laa pasal.. tak jd nak marah lelebih.. lgpon hadif ni mmg very cheeky, lembut dan pandai amik hati kita.. klu ngan dia mmg takleh nak marah lelama..

madamoiselleczar said...

ihiks...gigih sungguh abg Hadif :p
yuyut *cute* je!

kakyong said...

anak2 memang pengubat duka lara... :)